tisdag 9 oktober 2012

Illamåendet tillbaka

Har mått för bra i dag, och varit oförskämt pigg och alert. Först nu på kvällen kom illamåendet tillbaka och jag är rätt slut (vem blir inte det efter att ha grejjat runt på gården halva dagen?)

Jag misstänker dessutom att jag kan ha vad alla kallar foglossning. Jag är van att ha ont i ländryggen, men det här är nåt helt annat. Längre ner, mer i korsryggen och över svanskotan. Kan knappt sitta och absolut inte ligga ner mer än på sidan. Jag har verkligen inte tid att bli trasigare redan nu!

VUL på torsdag och jag är så nervös och rädd för vad jag ska få se att jag bara vill snabbspola förbi det och slippa tänka på det. Sambon är lugn och underbar som vanligt, frågar hur jag mår, fnissar lite och säger att illamåendet går över, att jag kommer bli ännu tröttare och att jag kommer bli vansinnig från och till... :) Tur nån av oss har gjort det här förut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar