söndag 7 oktober 2012

Illamående...

Japp, det fortsätter. Jag har dock inte kräkt något alls än, vet inte om jag är glad för det eller inte - det känns som om det skulle lätta om jag bara kunde kräka lite men å andra sidan är det ju inte säkert...

Dessutom har jag fått en massa konstiga utslag, typ myggbett. Min hud är ju lite annorlunda, så det var ingen överraskning egentligen... irriterande bara att utslagen dyker upp på ett ställe och kliar som bara den under någon timme - därefter försvinner det men dyker upp på ett nytt ställe och kliar. Att smörja med aloe vera är ingen mening med andra ord.

Min kära mor genomskådade mig alldeles säkert i helgen - hon kommenterade inte ens att jag har slutat röka! Däremot höll hon det för sig själv, och kommer säkert att göra det tills jag berättar.

Hela dagen i dag har gått åt till att antingen ligga på soffan eller vara ute för att byta till torra täcken på hästarna, försöka dika upp i hagarna så att sjöarna rinner undan och att bära hö. Pust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar