fredag 12 oktober 2012

Hormonkossans dagbok

Det här är ju helt sjukt. Var uppe hela natten och kräktes, och har sovit en del från och till på förmiddagen. Eftermiddagen spenderades mestadels ute i hagarna, pysslande med hovar och gråtande om vart annat.

Nu har jag läst lite till och sett att hormoner ofta påverkar EDS:are mycket kraftigare än andra (därav allstå förmodligen problemen med p-piller, vid mens osv också). Förhoppningsvis går det över snart, men jag lär väl få dras med det en tid till. Stackars sambon blev förtvivlad på mig i dag, ingenting han gjorde var rätt och det fick mig givetvis att känna mig som en ännu större skit.

Jag sov förbi öppet-tiden hos MVC också, så det blir till att boka inskrivning på måndag istället. När jag orkar ska jag skriva om besöket hos läkaren, den osympatiska tanten som i alla fall kunde visa att det fanns ett pickande hjärta där inne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar