tisdag 27 november 2012

Vecka 15

En bra dag i dag! :)

Äntligen fick jag tummen ur att berätta för styrelsen att min ridgrupp behöver ny ridlärare och att jag avgår efter jul... många gratulationer blev det och glada miner. Inget annat än förväntat men ändå :)

Sen har jag gjort en del nyttigheter också när jag ändå var inne på samhället. Garn-fyndat som en tok:
5 nystan 50/50 i acryl/bomull som ska bli mobiler och converse-skor bland annat... 5 nystan bomull till kläder och annat mys och så sex mjuuuuka nystan bambugarn för att färdigställa babyfilten. Hela kalaset gick på 260 spänn - som hittat!!



Dessutom hämtade jag ut en baby to be - box på apoteket. Lite varuprover, två nappar, en leksak, vitaminer och några nummer av Föräldrar & barn - gratis är gott!

Konstigt nog är jag fortfarande hyfsat pigg så här mitt i natten och väntar på att sambon ska logga in från jobbet så jag får prata lite med honom innan läggdags. Kvällsrutin när han jobbar natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar