onsdag 5 december 2012

Blödning

Jag kunde riktigt känna hur blek jag blev i går när jag fick se blod på pappret efter toa-besöket. Min vana trogen tittar jag efter VARJE GÅNG och den här gången fanns det där :/

Mörkt, mer brunt än rött - och väldigt väldigt lite, men ändå. Jag har inte blött mer efter det och det borde inte vara någon fara. På 1177 sa de att det är vanligt och så länge jag inte har ont, inte blöder mer eller ljust och det inte är klumpar i så är det ingen fara. Jag kände mig lugnare senare på kvällen men nu oroar jag mig igen.

Det stramar och jag har haft molvärk som mensvärk hela förmiddagen. Ligger mest på soffan och försöker ta det lugnt, men hästarna ska så klart ha sitt vatten och hö några gånger om dagen. Mer än så blir det dock inte.

Lättar det inte så ringer jag MVC i eftermiddag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar